Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Heavenly Sword

Τελείωσε και το Heavenly Sword. Γαμώτο! Γιατί πρέπει να πεθαίνουν οι καλοί; Ειδικά άτομα σαν την Nariko.

Όσον αφορά το παιχνίδι, αν και δεν έχει τα απίστευτα γραφικά και artworks, όπως τα τελευταία παιχνίδια(βλ. Heavy Rain, Halo: Reach κλπ) είναι ομολογουμένως από τα κλασικά παιχνίδια που πρέπει να έχει παίξει κανείς. Ό,τι και να πείτε, το παιχνίδι είναι από εκείνα που σε καθηλώνουν. Όχι με τον τρόπο του Mass Effect, αλλά με έναν.....έτσι ξεχωριστό τρόπο. Από τα πρώτα, θα ήθελα να πω επίσης, που έχουν προσεγμένο voice acting. Σίγουρα θα το ξαναπαίξω, αν και μου έβγαλε την πίστη ανάποδα στο τελευταίο boss(όχι εσένα BigBoss), αλλά τελικά του πήρα τον αέρα και τον έκανα χαλκομανία. Κι αν δείτε και τον τρόπο που τον κάνεις χαλκομανία, θα σας πονέσει λίγο....

Επόμενο είναι το Assassin's Creed το πρώτο, το οποίο το έχω ήδη ξεκινήσει γιατί, δεν μπορούσα να βγάλω το τελευταίο boss από το Heavenly Sword και μέχρι να πάρω το laptop μου πίσω για να δω κάνα walkthrough, ήμουν στα πρόθυρα να αρχίσω να ξεριζώνω τα μαλλιά μου.

TR

2 σχόλια:

  1. Οταν τελειωσεις το 1 πες μου να βρεθουμε να σου δωσω το 2 (και κανε πασα το Heavenly Sword :D )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικά το κόβω να παίζω το 2 σε PC, γιατί όπως μου είχε πει ο Zaratoth, έχει περισσότερες αποστολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή