Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Καλό Ταξίδι Θανάση....

Αν και καθυστερημένα, θα ήθελα να εκφράσω τη λύπη μου για το άκουσμα του θλιβερού νέου, ό,τι ο Θανάσης Βέγγος απεβίωσε. Ένας από τους μέγιστους ηθοποιούς, προσωπικά ο αγαπημένος μου κι ότι καλύτερο υπήρξε ποτέ στο χώρο του θεάτρου.

Τα έργα του θα μείνουν αξέχαστα. Οι στιγμές γέλιου που πρόσφερε στο κοινό έχουν χαραχθεί τόσο βαθιά στο μυαλό μου, που δεν πρόκειται να αφήσω τίποτα να μου φύγει. Κι όμως ήταν ένας απλός άνθρωπος. Ο μόνος απλός άνθρωπος. Επιβλητικός μόνο με την παρουσία του. Κι όμως σε έκανε μόνο με μια του κουβέντα να σε έκανε να γελάσεις. Τέτοιος άνθρωπος. Τα έργα του, όσο γέλιο κι αν παρήγαγαν, μερικά ήταν τέτοια με τόσο βαθύ νόημα, που θέλοντας και μη αναγκαζόσουν να αρχίσεις να σκέφτεσαι τι ακριβώς θέλει να σου δείξει. Θα μείνει στο μυαλό.

Μέγιστος κι όμως απλός. Τέτοιος άνθρωπος θα ήθελα κι εγώ να γίνω. Καλό ταξίδι.

TheReaper

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου