Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Back to business

Επιτέλους σήμερα πήρα το laptop μου πίσω από το service που το είχα αφήσει την προηγούμενη Παρασκευή. Έλεος δηλαδή να το κρατάνε τόσον καιρό και να μου λένε στο τέλος ότι δεν βρήκαν κάποιο πρόβλημα. Τότε ρε παιδιά εγώ γιατί το έδωσα να το κοιτάξετε;!

Τέλος πάντων, σήμερα που το πήρα(είμαι ακόμη στη σχολή) κατάφερα να ξαναβάλω το League of Legends να κάνει εγκατάσταση. Ελπίζω μόνο να τελειώσει πριν ξεκινήσει το μάθημα που έχω. Κι ελπίζω το πρόβλημα που είχε το blogger(δεν εμφανίζονταν οι δημοσιεύσεις για όσους δεν το ήξεραν) να έχει διορθωθεί πλέον. Το λέω απλά γιατί δε θέλω να γράφω και να μην τα διαβάζει κανείς.

Όσον αφορά το gaming, περίμενα να πάρω το laptop πίσω για να μπορέσω να δω κάνα walkthrough για το Heavenly Sword. Έχω σκαλώσει και δεν μπορώ να το τερματίσω. Κόλλησα στο τελευταίο boss. Πολύ δύσκολο, πωρωτικό, αλλά δεν περνιέται με τίποτα ρε παιδιά.

ΟΚ, αυτά προς το παρόν. Μπορεί να ανεβάσω και κάτι άλλο αργότερα στη διάρκεια της μέρας.

TR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου