Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Burning

Το έχω λιώσει κυριολεκτικά. Σήμερα έκατσα από το μεσημέρι και έπαιζα. Τερμάτισα το Prince of Persia: The Forgotten Sands και ξεκίνησα το Heavenly Sword με κάτι φίλους.

To Prince of Persia: The Sands με εξέπληξε λίγο το τέλος, νόμιζα πως θα είναι διαφορετικό. Αλλά ας μην κάνω spoiler σε αυτούς που τους ενοχλούν τα spoilers. Πάντως, έχω να πω ότι είχε αρκετούς γρίφους και ένα αρκετά καλό επίπεδο δυσκολίας για κάποιον που δεν έχει ξαναπαίξει Prince of Persia. To συνιστώ.

Το Heavenly Sword, αν και έχει αρκετά παλιά μηχανή γραφικών, έχει απίστευτη ιστορία. Με κατέπληξε το σενάριο του. Μέχρι τώρα είμαι στο Chapter Two. Έχω πωρωθεί πολύ όμως. Είναι σίγουρα από τα παιχνίδια που θα παίξω ξανά και ξανά. Είναι ήδη στη λίστα με τα αγαπημένα μου games.

Και το λιώσιμο θα συνεχιστεί και αύριο και μεθαύριο και το Σαββατοκύριακο κι έχει μέρες ακόμη....

TR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου