Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Touch Your Boobies

Είδα μια είδηση στο news247, η οποία με έκανε να αναρωτιέμαι αν πράγματι είναι σωστό να κατηγορούνται άνθρωποι για σεξισμό ή όχι. Ο λόγος, το παρακάτω βιντεοκλίπ, το οποίο έχει τον τίτλο Touch Your Boobies.



Όκεϊ, για να μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα, το βίντεο είναι μέρος της καμπάνιας για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Εντάξει, να το σεβαστώ. Οι άνθρωποι προσπαθούν να ενημερώσουν τον κόσμο, γιατί η πρόληψη σώζει σχεδόν πάντα.

Όμως, όταν θέλεις να σε πάρουν στα σοβαρά, τέτοιες κινήσεις απλά ΔΕΝ τις κάνεις. Πως να το εξηγήσει κανείς; Είναι το λιγότερο γελοίο. Σα να προσπαθώ εγώ να διδάξω στο Αριστοτέλειο(αν είναι εκτός κατάληψης) χρησιμοποιώντας για διδακτικό υλικό κινούμενα σχέδια. Απλά δεν γίνεται.

Δεν ξέρω αν έχουν ξεμείνει από δημιουργικότητα, αλλά όποιος και να είναι ο λόγος, έπρεπε να το σκεφτούν περισσότερο προτού δημοσιεύσουν αυτό το βίντεο. Ύστερα λέμε σεξιστή όποιον πετάξει κάνα αστείο σεξουαλικού περιεχομένου ή όποιον κοιτάζει δεξιά κι αριστερά. Έχουμε χάσει κάθε ορισμό του τι είναι τι.

Μπορεί να έχω και άδικο όμως. Και να είμαι ο μόνος που το βλέπει έτσι. Πείτε όμως την αλήθεια: αν βλέπατε το βίντεο αυτό, χωρίς να έχετε ιδέα του τι κρύβεται από πίσω δε θα νομίζατε ότι είναι κάποια φάρσα ενός από τους "μεγάλους" αστέρες του Youtube, οι οποίοι ως επί τω πλείστω έχουν τραβήξει την προσοχή κάνοντας μαλακίες στα βίντεό τους;

Τέλος πάντων, καλύτερα να μην συνεχίσω να μιλάω γι' αυτή τη διαφήμιση, γιατί θα δω κάναν οργανισμό στην πόρτα μου αύριο το πρωί. Τα σχόλια δικά σας.

TR

1 σχόλιο:

  1. Απαισια ιδέα. Εντομεταξύ ο Νικολής μου ειπε τι ήταν, εγώ δεν το καταλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή