Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Δημοσιο-γράφει

Τι είναι αυτό το πράγμα ρε φίλε; Έρχεται ο κάθε στεναχωρημένος και παριστάνει τον δημοσιογράφο χωρίς να ξέρει τα βασικά ενός χειρισμού από PC. Ειδικά τώρα τελευταία, με όλες τις "καυτές" εξελίξεις στα πολιτικοοικονομικά, έχουν δει τα μάτια μου κάτι πράματα.... άλλο πράγμα! Και αυτά σε ηλεκτρονικές εφημερίδες, έτσι; Στην τηλεόραση τους ακούς να μιλάνε και σου έρχεται να χωθείς μέσα στην οθόνη και να κοπανήσεις αυτούς έξω από αυτήν.

Έτσι που λέτε. Κι ας επικεντρωθούμε μόνο στις εφημερίδες για τώρα. Είναι τόσο άχρηστοι ορισμένοι, που θέλουν να τους λέμε και "δημοσιογράφους", όπου δεν ξέρουν να συντάσσουν μια σωστή πρόταση. Συγκεκριμένα τι είδα σήμερα σε τίτλους ειδήσεων που εμφανίζει το Yahoo! από διάφορες εφημερίδες:

Αλβανία: Καταδικάζει τα επιεσόδια στη διάρκεια επίσκεψης του Γκρουέφσκι

Σοβαρά; Αυτά τα επιεσόδια δεν τα έβγαλε ούτε στην αυτόματη διόρθωση; Κι εγώ έχω σπασμένα Office, αλλά προσέχω όταν γράφω. Έλεος.


Η δεύτερη αυτή περίοδος στην δεύτερη παράγραφο είναι...χωρίς ρήμα! Άσε που τελικά η γκόμενα δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο. Μόνο κάτι φωτογραφήσεις του κώλου έχει κάνει.


Αχ, αλήθεια;; Από που είναι αυτός ο δημοσιογράφος της πλάκας που συνέθεσε αυτό το αριστούργημα of a title; Από το Πακιστάν; Από την Αλβανία; Από του κώλου τα εννιάμερα;

Αυτά και άλλα πολλά έχω δει κατά καιρούς στο ίντερνετ. και βαράω το κεφάλι μου. Δεν τους έμαθε κανείς όταν έκαναν τις ασκήσεις τους για το σχολείο, να κάνουν επαλήθευση; Να ξαναελέγχουν τι γράφουν, για να δουν μήπως έκαναν καμιά μαλακία πουθενά; Τότε να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους δασκάλους μου, που από το δημοτικό μου τόνιζαν να ξανακοιτάω αυτό που έγραψα πριν πω ότι τελείωσα με τις εργασίες μου. Μόνο η καθηγήτρια των γερμανικών, μου είχε πει να μην τα ξανακοιτάξω, γιατί αν τα έλεγχα, αποδεικνυόταν ότι "διόρθωνα" τα σωστά.

Αυτά για σήμερα. Και για να αποβάλλω τις ήδη υπάρχουσες περίεργες σκέψεις, ο τίτλος είναι σκόπιμος. Σκεφτόμουν στην αρχή να το γράψω χωρίς την παύλα στη μέση, αλλά με χτύπαγε άσχημα και μου έσπαγε τα νεύρα να βλέπω την αυτόματη διόρθωση με την κόκκινη υπογράμμιση.

TR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου