Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Και οι μέρες περνάνε...

Έχει πέσει τόση πολλή βαρεμάρα σε οποιονδήποτε τομέα κι αν κοιτάξω που ειλικρινά δεν αξίζει τον κόπο να κάνω κάποιο άλλο σχόλιο. Ό,τι κι αν πει κανείς, θα είναι τόσο συνηθισμένο που θα βαρεθεί ο άλλος να το διαβάσει. Κι επειδή δεν έχω σκεφτεί κάνα καλό θέμα να πω καμιά κουβέντα, θα πω για διάφορες ταινίες και σειρές που είδα τελευταία.

Hitman

Μην το δείτε. Είναι λάθος το concept της ταινίας. Ο πρωταγωνιστής δεν έχει στυλ 47, όπως το θυμάμαι εγώ τουλάχιστον) και μου φαίνεται και λίγο κατεστραμμένο από την άποψη της δημιουργικότητας.

Εκτός κι αν θέλετε να δείτε μια ταινία που σκοτώνουν. Τίποτα άλλο.

Naruto

Το τελείωσα να το βλέπω πριν λίγες μέρες. Είναι βασανιστήριο από τη στιγμή που αρχίζουν τα fillers, κι ο μόνος λόγος που το είδα, ήταν επειδή μια κοπελιά στη σχολή το παρακολουθεί και μοιάζει αρκετά με την θηλυκή έκδοση του πιτσιρίκου(χωρίς τα περίεργα σημάδια στη μούρη). Κι επειδή ένας φίλος από την ίδια παρέα υπέθεσε ότι θα μου αρέσει. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τη στιγμή που άρχισαν τα fillers, έγινε χαζοχαρούμενη η σειρά. Το χαλάει. Τόσο πολύ.

Κάντε ότι καταλαβαίνετε.

Ράδιο Αρβύλα

Ξανάρχισαν τα παλικάρια μας. Το πρώτο επεισόδιο που είδα μου άρεσε. Βασικά η φωνή που έκανε την εισαγωγή είχε πλάκα. Και μετά τα βίντεο που έδειχναν με τον Μιχαλολιάκο μου φάνηκαν αστεία. Μπορεί αν τελειώσουν οι ιστορίες με τα τούρκικα να το βλέπω συστηματικά. Προς το παρόν.... Άι σιχτίρ!

Βαριέμαι, δεν γράφω άλλο.

TR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου