Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Άνθρωποι vol.4 update

Όχι πολλά πράγματα, απλά μια ενημέρωση να κάνω, γιατί έχουν αρχίσει και βγαίνουν λόγια που μάλλον βγαίνουν γιατί νομίζουν ότι θα με χτυπήσουν άσχημα εμένα.

Το λοιπόν έχω κατηγορηθεί ότι λέω ψέμματα. Το δέχομαι. Δέχομαι την κατηγορία αυτή. Στα λόγια μου κρύβω την αλήθεια. Λέω ψέμματα. Κι αυτό για να αποφύγω διάφορες άβολες καταστάσεις. Όπως το να φέρω διάφορα άτομα σε δύσκολες θέσεις. Μπορώ να αρχίσω να πετάω αλήθειες έτσι στα ξαφνικά, χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Όμως αυτό θα κάνει κάποιους άλλους να θέλουν να κρυφτούν.

Σωστά. Στα λόγια μου κρύβω την αλήθεια. Στις πράξεις μου όμως κρύβω τα ψέμματα. Αυτό είναι ωραία γραμμή να χρησιμοποιήσω και στο βιβλίο μου.

Και κάτι άλλο. Σήμερα πήγα σε ένα παιδί από την παρέα που σταμάτησα να είμαι μέλος εδώ και καιρό και απλά τώρα σταμάτησα να επισκέπτομαι. Πήγα, πήρα αυτό που μου ανήκε και έφυγα. Καθώς έφευγα, μου είπε εκείνο το παιδί "Να σου πω κάτι, εγώ δεν είμαι Κ." και του απάντησα απλά "Ούτε κι εγώ". Όμως δεν το εννοούσα. Τουλάχιστον όχι όπως έγινε ή γίνεται αντιληπτό. Εννοούσα ότι δεν είμαι αυτός που ήμουν πριν σας αφήσω. Είμαι ακόμη πιο ελεύθερος. Και επικίνδυνος. Προσέχετε τι μου κάνετε πλέον, γιατί μπορεί να αρχίσω να κάνω διάφορες κινήσεις και μετά θα αρχίσω να πετάω και λόγια. Κανονίστε.

Η πρώτη ανάρτηση.

TR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου