Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Για την πλάκα!!

Εχθές ξεκίνησα το Rathcet and Clank: Quest for Booty. Σήμερα το τερμάτισα. Δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο. Κι έχω ακόμα να παίξω ένα σωρό παιχνίδια. Εκείνο το Ninja Gaiden Sigma... θα πεθάνω και ακόμα θα προσπαθώ να το τερματίσω. Μου έχει βγάλει την πίστη. Και δίνω το λόγο μου σε όλους σας. Και θα βάλω και ένα poll γι' αυτό.

ΑΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΩ ΤΟ NINJA GAIDEN, ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΤΟ METAL GEAR SOLID!!!

Και η ψηφοφορία αυτό το θέμα θα έχει. Αν θα τερματίσω ποτέ το Ninja Gaiden. Ψηφίστε λοιπόν!!!

TR

2 σχόλια:

  1. Βάλε επιλογή "Θα το δανείσει στο Νικολή που θα το τερματίσει και μετά θα τον φέρει σπίτι του και θα του το τερματίσει και εκείνου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακομη και εγω που παιζω μια στο τοσο το PS3 μου θα το τερματιζα ποιο γρηγορα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή