Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Όλα σε μια νύχτα!

Κι όπως ο φίλτατος BigBoss, έτσι κι εγώ οδήγησα εχθές το βράδυ. Καλά ήταν κάπως ξημερώματα. Γύρω στις 12.30-01.00 αν θυμάμαι.

Εγώ όμως οδήγησα και αυτοκίνητο και μηχανάκι. Καλά το αυτοκίνητο δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, αλλά μηχανάκι είχα καιρό να οδηγήσω. Αλλά επειδή ως γνωστόν είμαι ο Reaper, λόγω της ώρας όλα πήγαν καλά. Βασικά, αν αφήσουμε κατά άκρην ότι δεν άναψα τα φώτα στο αυτοκίνητο, επειδή με φώτιζε το λαμπάκι της καμπίνας και τα φώτα του δρόμου, αν εξαιρέσουμε από την άλλη ότι το μηχανάκι έχει μεγάλες παραξενιές στις σχέσεις των ταχυτήτων(πράγμα το οποίο δεν επηρέασε καθόλου την οδήγησή μου), τότε όλα πήγαιναν κατ' ευχήν.

Αν είσαι οδηγάρα, είσαι οδηγάρα. Αν πάλι είσαι BigBoss, τότε....είσαι σαν τον BigBoss. Όποιος έχει μυαλό κατάλαβε. :D

Πάντως χάρηκα πολύ που οδήγησα ξανά μηχανάκι μετά από τόσα χρόνια. Και αμάξι είχα καιρό να οδηγήσω, και γι' αυτό έπρεπε να είμαι λίγοπιο προσεκτικός όσον αφορά τα φώτα. Πάλι καλά ήμουν σε δρόμο που δεν κυκλοφορούσαν καθόλου αυτοκίνητα. Τουλάχιστον θυμόμουν να ανάβω τα φλας.

TR

3 σχόλια: