Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Σχεδόν έτοιμοι

Σήμερα λοιπόν είπα να κάνω μια προσπάθεια να ολοκληρώσω το έπιπλο για το οποίο μίλαγα την προηγούμενη φορά. Δυστυχώς ο φίλος μου ήταν άφαντος, οπότε αναγκαστικά το έκανα μόνος μου. Καλά που με βοήθησε και η αδερφή μου, αλλιώς δεν θα το είχα καταφέρει.

Σήμερα λοιπόν, πήρα τα ξύλα που είχαμε κόψει με τον φίλο μου την προηγούμενη φορά και τα έδεσα μαζί. Τελικά ήταν πιο δύσκολο απ'ότι φανταζόμουν αρχικά. Αλλά αφού το κατάφερα, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έβαλα και κάτι ροδάκια που αγόρασα προχθές από το Praktiker και είναι τζιτζί το έπιπλο. Τώρα έμειναν λίγα πράγματα. Να το περάσω ένα βερνίκι και μετά να συνδέσω τηλεοράσεις, ηχεία, κονσόλες κι όλα τα παρεμφερή. Αυτό ελπίζω να το βγάλω μέχρι την άλλη βδομάδα. Δε θα μου πάρει πολύ. Με καθυστέρησε μόνο το ότι έφυγα για Πάσχα στο χωριό μου, αλλιώς θα το είχα ήδη έτοιμο.

Όταν το ολοκληρώσω θα ανεβάσω μια φωτογραφία για να το δείτε πως είναι.

TR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου