Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Άνθρωποι

Πάντα απρόσεχτοι. Κι αν δεν τους κάνεις αυτό που σε θέλουν να κάνεις, βγαίνεις και φταίχτης.

Μόλις έπαιξα ένα ματς στο League of Legends, από τα λεγόμενα ranked(αυτά που παίζουν τα ψώνια). Ο μόνος λόγος που μπήκα, ήταν επειδή ήταν Έλληνες αυτοί που θα έπαιζαν και με κάλεσαν. Δυστυχώς όμως, δεν πρόσεξα ότι ήταν ranked το παιχνίδι, γιατί εγώ δεν παίζω από αυτό το είδος. Και μόλις το κατάλαβα ήταν ήδη πολύ αργά για να φύγω.

Όμως, μερικές ώρες πριν, το status που είχα στο προφίλ μου ήταν το εξής:

"Ranked match? No, thanks!"

Γιατί πολύ απλά δεν μου αρέσει να παίζω ranked, όπως προανέφερα. Δηλαδή επειδή το άλλαξα, σημαίνει ότι άλλαξα και τη γνώμη μου σχετικά με αυτό; Ας ήταν πιο προσεκτικοί κι αυτοί που με κάλεσαν.

Κι επειδή δεν έπαιξα καλά με βρίζαν. Και ξαναρωτάω: εγώ έφταιγα; Ίσως και να έφταιγα, γιατί μπορούσα να φύγω όταν διαλέγαμε χαρακτήρες. Αλλά τόσο μου έκοψε κι εμένα εκείνη τη στιγμή. Το πάθημα (για άλλη μια φορά)γίνεται μάθημα. Τώρα θα βλέπω πρώτα το είδος του ματς, αγνοώντας το ποιος με καλεί.

TR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου