Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Τέχνη vs Λογική

Πρόσφατα βρήκα αυτό το βίντεο στο Youtube. Πάλι καλά δεν είμαι κάνας γέρος, γιατί θα μου έφευγαν τα δόντια με τις παπαριές που είδα.


Πρώτη αντίδραση. Δεύτερη αντίδραση. Τρίτη αντίδραση. Κι άλλα ωραία. Τόσα όργανα περίεργα υπάρχουν κι ο μάστορας εκεί πάνω διάλεξε κώλους. ΚΩΛΟΥΣ!! Τι άλλη μαλακία πρέπει να δω σε αυτόν τον πλανήτη, Θεέ μου;

Ο κύριος παίζει τουμπερλέκια ως επί τω πλείστω κι απ' ότι είδα στο κανάλι του. Και σκέφτηκε μια μέρα "Χμμ, πως να ανεβάσω τα views; Πως μπορώ να γίνω κι εγώ διάσημος και να με προσέξουν; Α!, το βρήκα! Θα βάλω αυτό που πουλάει. Κώλους!"

Κι έτσι έκανε μια οντισιόν(αρχίδια οντισιόν μεταξύ μας), είδε ποιες είναι οι πιο ξεκωλιάρες που ήθελαν να γίνουν διάσημες επίσης και τις έστησε μπροστά του, φορώντας τους στριγκάκια. Όχι άσχημο σαν εικόνα. Αλλά όταν άρχισε να σφαλιαρίζει τους κώλους τους λες και ήταν ζυμάρι, ξέρω 'γω, εκνευρίστηκα που κάθισα και το είδα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει στον πλανήτη. Όλοι θέλουν να γίνουν διάσημοι, αλλά ας τηρούμε και κάποιες βασικές αρχές.

Τώρα ο καραγκιόζης αυτός θέλει να μου περάσει εμένα για τέχνη το κωλοσκάμπιλο. Πλάκα μου κάνεις ρε μάπα; Λες κι εγώ δεν ξέρω να βαράω. Υπάρχουν κάποια όρια σε ότι αφορά την Τέχνη. Τέχνη είναι αυτό:


Και είναι από τα δυνατά δείγματα Τέχνης. Τέχνη είναι αυτό:


Στη χειρότερη, Τέχνη είναι κι αυτό:


Αυτό που κάνει ο παπάρας στην εισαγωγή, δεν είναι καμία μορφή Τέχνης. Δεν είμαι εγώ που έχω υψηλά στάνταρ, ούτε η κομφορμιστική κοινωνία με έχει μετατρέψει σε ένα γουρούνι που τρώει ότι του πετάνε.Αλλά κάποια πράγματα έχουν κι όρια.

Ο τύπος ήθελε να παίξει με τα νεύρα όσων έχουν έστω μια στοιχειώδη γνώση και να προκαλέσει την οργή όσων γνωρίζουν κάτι παραπάνω. Είναι επιεικώς καθυστερημένο αυτό που έκανε. Όλοι θέλουν να γίνουν γνωστοί, αλλά ρε πούστη μου, να το αξίζεις τουλάχιστον. Αν έχεις ταλέντο, θα σε εντοπίσουν. Δε χρειάζεται να κάνεις τέτοιες μαλακίες.

Και στο κάτω-κάτω της γραφής, όλοι οι κώλοι ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΗΧΟ!!! Τη λογική του να βάλει κανείς και να σκεφτεί, θα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα. Δεν έχει σχέση ούτε τι χρώμα είναι, ούτε η πυκνότητα, ούτε η πολυατομική μάζα που διασπάται σε απειροστημόρια και δημιουργούν εκρήξεις ήχου ανάλογα με την ταχύτητα κρούσης από αντικείμενο του οποίου η μάζα σε συνάρτηση με το υψόμετρο και την γωνία κρούσης παράγει ενέργεια. Είναι κώλος. Τον ίδιο ήχο θα βγάλει  είτε τον δικό σου χτυπήσεις, είτε της Kim Κardashian χτυπήσεις είτε του Big Show. Δηλαδή γιατί θέλει να υποτιμήσει τη νοημοσύνη μου, προσπαθώντας να με πείσει ότι οι κώλοι βγάζουν διαφορετικούς ήχους;

Αν ψάχνει για μαλάκες, θα βρει αρκετούς. Αλλά δεν είμαι ένας από αυτούς και θα τον βρίζω όσο μπορώ. Αν θέλει να αναγνωριστεί από το ευρύ κοινό, να κάνει κάτι άξιο αναγνώρισης. Με αυτές τις μαλακίες θα το πετύχει, αλλά θα έχει δώσει τη λάθος εικόνα.

Και κάτι άλλο: που είναι τώρα τα κινήματα εκείνα που προωθούν τα δικαιώματα των γυναικών; Γιατί πάνε στον Πάπα και τον βρίζουν (χωρίς να ξέρουν πολλές φορές και οι ίδιες τι τους έχει κάνει) και δεν πάνε σ' αυτό το φαλλικό γουρούνι να του ξηγηθούν αλμυρό φιστίκι; Ή μήπως επειδή δεν έχει κάμερες εκεί για να τις τραβήξουν καθώς θα πετάν έξω τα βυζιά τους, θεωρούν ότι δεν θα έχει αντίκρυσμα η κίνησή τους; Μόνο μαλακίες ξέρουν να κάνουνε κι αυτές οι καριόλες πολυτελείας. Άντε μην αρχίσω και μ' αυτές τώρα...

TR

1 σχόλιο: