Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Άνθρωποι vol. 9

Αφού πήρα κι εγώ την αδειούλα μου κι έμεινα μακριά από το blog για λίγο καιρό, είπα να επιστρέχω να πω μερικά πράγματα που πρόσεξα ότι συμβαίνουν κάθε χρόνο. Συγκεκριμένα για την Ανάσταση θα μιλήσω, αφού αυτό ήταν το πιο πρόσφατο γεγονός, και το τι γίνεται. Αν και οι περισσότεροι το ξέρετε ήδη, καθώς έχετε συμμετάσχει σε αυτό κάποια στιγμή.




Πλησιάζει κάθε χρόνο η Μεγάλη Εβδομάδα. Είναι καιρός για λίγη ενασχόληση με το πνευματικό "είναι" του καθενός(όσοι δηλαδή είναι καθυστερημένοι και έχουν με κάτι να ασχοληθούν) και περισυλλογής, για να αναλογιστούμε τι έχουμε κάνει ο καθένας. Αυτό σύμφωνα με την Εκκλησία.

Σύμφωνα με τον κάθε παπάρα που είναι περίπου στην ηλικία μου, η Μεγάλη Εβδομάδα είναι η προετοιμασία για ένα μεγάλο πανηγύρι και ο πρόδρομος του αρνιού την Κυριακή. Πυρετώδεις προετοιμασίες όλη την εβδομάδα, ψάχνοντας για βαρελότα, καπνογόνα, δυναμιτάκια, γουρούνες, μπαρούφες.... Την Μεγάλη Παρασκευή, που είναι η περιφορά του Επιταφίου, μερικοί ηλίθιοι(και το λέω επιεικώς ηλίθιοι) ξεκινάνε την "προπόνηση". Έρχονται στην περιφορά και πετάνε δεξιά-αριστερά δυναμιτάκια, λες και είναι κάποιο χαρμόσυνο γεγονός.

Αλλά ξέχασα. Οι καμπάνες χτυπάνε πένθιμα, ο Ιησούς ενταφιάστηκε, όλοι είναι καθυστερημένοι... Ναι, είναι οι καταλληλότερες περιστάσεις για να πετάς δυναμιτάκια και να χαίρεσαι. Γαμώ την τύχη μου...

Και έρχεται το σωτήριο Μεγάλο Σάββατο, ξέρετε, αυτό που λέγεται και "νύκτα της Ανάστασης" (αλήθεια, Μεγάλο Σάββατο το λένε) και σκάνε οι τυπάδες με τα καπνογόνα και τα βαρελότα και τα μπουρλότα στα χέρια κάπως έτσι


κάνοντας τους μάγκες και την πέφτουν και σε γκόμενες με ατάκες του τύπου "Μανάρα μου να δεις τι θα κάνουμε σε λίγο..." "Θα κάνουμε τη νύχτα μέρα!" "Θα σπάσουμε τζάμια!" "Θα βάλουμε φωτιά στους κάδους των σκουπιδιών!" "Θα το κάψουμε απόψε!" και το επικό που άκουσα μία φορά και δεν άντεξα και κοπάνησα κεφάλι(δηλαδή φάπα έριξα-ξέρετε τώρα, βοηθάω τους καθυστερημένους που τυχόν διαβάσουν το κείμενο) "Κάνε πίσω και δες πως οι άντρες κάνουν νταβαντούρι!"




Σοβαρά ρε μαλάκα; Έγινες άντρας επειδή πέταξες δύο δυναμιτάκια; Σιγά θα χρειαστούμε σφουγγαρίστρες σε λίγο, γιατί τη βλέπω την γκόμενα να έρχεται σε οργασμό με αυτό που της είπες!

Ααααααααααααχ, τι τραβάμε κι εμείς οι νοήμονες πολυκύτταροι οργανισμοί... Έρχεται ο κάθε παπαροπνίχτης και γίνεται άντρας τη νύχτα της Ανάστασης. Κουβαλάει μια χούφτα δυναμιτάκια, -συμπεριλαμβανομένων των τζούφιων - και σκάει με το μαλλί κυριλέ, το τζινάκι, το πουκαμισάκι με ανοικτά τα δύο κουμπιά κοντά στο λαιμό για να δείξει το "αντρικό" του στήθος(μήπως να το έλεγα θώρακα, είναι πιο "αντρική" λέξη) και πιάνει κουβέντα με τις γκόμενες ή με τους υπόλοιπους λιμοκοντόρους της παρέας μέχρι να ακούσει τυχαία να χτυπάνε οι καμπάνες(γιατί το "Χριστός Ανέστη εκ νεκρών" είναι πολύ απασχολημένος για να το ακούσει) και αυτό σημαίνει ότι έληξε το ημίχρονο και ήρθε η ώρα για τα βεγγαλικά.



Μετά στο club για να γιορτάσουμε.....κάτσε να δεις τι είναι... Α! ναι. Η Ανάσταση βεβαίως-βεβαίως!

Κι εγώ έκανα μια χρονιά έτσι. Πήρα ένα καπνογόνο και με την πρώην παρέα μου καθίσαμε και τα ανάψαμε. Αλλά εγώ ήμουν πιο κοντά στην εκκλησία για να ακούσω λίγο λειτουργία και να ξέρω πότε θα πάω να ανάψω το καπνογόνο. Μετά όμως κάθισα και στην λειτουργία. Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι κάνας σοβαρός Χριστιανός. Κι εγώ κάνω τα λάθη μου. Αν όμως εσύ που έρχεσαι ΜΙΑ φορά το χρόνο στην εκκλησία (άντε να πας σε κάνα γάμο ή βάφτιση, αλλά και πάλι κάθεσαι απ' έξω από το ναό και αναρωτιέσαι πότε θα πάτε σπίτι γιατί έχεις να κανονίσεις με τη Μαίρη, τη Σούλα, τον Μπάμπη, το Νώντα) αυτοαποκαλείσαι Χριστιανός, τότε εγώ είμαι άγιος μπροστά σου. Έρχεσαι για άντε 20 λεπτά το πολύ και φεύγεις μόλις αδειάσουν οι τσέπες σου από τα βεγγαλικά. Συγχαρητήρια. Λαμβάνεις τον τίτλο του Μαλάκα Κάθε Χρόνου Τέτοια Εποχή.

Εγώ τουλάχιστον, μια φορά το έκανα, μετά συνέχισα τα καθήκοντά μου σα Χριστιανός και αυτό ήταν όλο. Τι να ξοδεύομαι κάθε χρόνο; Αφού υπάρχουν άλλα ζώα και θα το κάνουν για μένα. Το χειρότερο στην υπόθεση είναι ότι δεν μπαίνουν καν στον κόπο να οργανωθούν, μπας και βγει κάνα αποτέλεσμα της προκοπής, να κάνουμε ένα σωστό βίντεο για το Youtube. Αυτό είναι το καλύτερο που μπορούσα να κάνω.


TR

1 σχόλιο:

  1. Τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω πετάξει ποτέ δυναμιτάκι... Να το δοκιμάσω καμιά μέρα. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή