Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Get Backers

Άκουσα πολλά για τη συγκεκριμένη σειρά anime. Κυρίως αρνητικά σχόλια. Επειδή όμως δεν την πάλευα να κάτσω να δω την Sailor Moon(στο 7ο-8ο επεισόδιο το παράτησα) είπα να κάτσω να δω τη σειρά αυτή. Προς το παρόν είμαι στο 8ο επεισόδιο.

Για να είμαι ειλικρινής, από ιστορία δεν είναι κάτι το καινοτόμο ή το ιδιαίτερο. Κάθε επεισόδιο(άλλες φορές είναι 2 ή 3 επεισόδια μαζί) είναι μια αποστολή ανάκτησης ενός αντικειμένου. Είναι δύο νεαροί, ο Amano Ginji και ο Midou Ban, οι οποίοι δουλεύουν σαν ομάδα για να εκπληρώσουν τον εκάστοτε σκοπό τους. Εν τω μεταξύ, διάφορα εμπόδια εμφανίζονται στο δρόμο τους. Και εκεί αρχίζει η δράση.

Αρκετό ξύλο, γρήγορες μάχες και περίεργες δυνάμεις. Αν και σειρά του 2002-2003, έχει εξαιρετικά γρήγορη πλοκή και μπορεί να ενθουσιάσει τον θεατή. Εμένα προσωπικά μου άρεσε.

Κι εδώ είναι ένα βίντεο από κάποια μάχη που δεν έχω δει ακόμη.



TR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου