Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Updates

Εδώ και πολύ καιρό μερικοί φίλοι μου μου λένε ότι αν θέλω να "μεγαλώσω" πρέπει να παρατήσω τα anime και να αρχίσω να βλέπω καμιά σειρά. Εγώ δεν κόβω όμως τα anime. Είναι απλά πολύ γαμάτα για  να τους γυρίσω την πλάτη έτσι απλά. Έχω όμως παράλληλα αρχίσει να βλέπω μερικές σειρές. Έχω δει τις 2 σεζόν Arrow που έχουν βγει καθώς και όλες τις σεζόν από Two Broke Girls. Μιλάμε γυναικάρα η Kat Dennings...

Είναι εντελώς διαφορετική η νοοτροπία της σειράς. Βασικά, γιατί υπάρχει ένας ηθοποιός που πρέπει να απομνημονεύει. Επίσης επειδή βλέπεις ανθρώπους να κινούνται, είναι γύρω στα 45 λεπτά το επεισόδιο και είναι πιο περιορισμένο στα ανθρώπινα δεδομένα.

Παρόλα αυτά, η μαγεία του anime είναι αναντικατάστατη. Σε κάθε περίπτωση, θα έλεγα ότι κάθε περίπτωση έχει τα συν και πλην της. Eμένα με τραβάει περισσότερο ο κόσμος των anime, αλλά αν βρεθεί καμιά καλή σειρά, μάλλον δε θα πω όχι.

Το Arrow ακολουθεί την ιστορία του Oliver Queen, ή Green Arrow όπως τον γνωρίζουμε στα κόμικς. Γίνεται το ένα, γίνεται το άλλο, γίνεται και ένας χαμός στο ίσωμα, έρχονται στα χέρια για κάτι γκόμενες, άνθρωποι πεθαίνουν και τα λοιπά και τα λοιπά... Καλή σειρά είναι, έχει ενδιαφέρουσα ροή ιστορίας.

Το 2 Broke Girls είναι μια κωμική σειρά που ακολουθεί την ιστορία της Caroline Chaning, μιας ζάμπλουτης που ο πατέρας της έκανε κάτι απατεωνιές, κατέληξε στη φυλακή και η κόρη του έμεινε ταπί και ψύχραιμη, και της Max Black, μιας σερβιτόρας που καταλήγει να την φιλοξενεί στο σπίτι της. Εκεί δεν έχει σκοτωμούς, αλλά πέφτουν πολλά σεξουαλικά υπονοούμενα και ατάκες για ναρκωτικά. Πολύ γέλιο, βυζιά από την Kat Dennings, περίεργες καταστάσεις και βυζιά (ε?).

Επίσης πρόσφατα ολοκλήρωσα τη σειρά Birds of Prey, που είχα δει μικρός και ήθελα να ξαναδώ τώρα που είμαι σε θέση να καταλαβαίνω τι γίνεται. Μου άρεσε αρκετά η σειρούλα, αν και σε μερικά σημεία πιστεύω ήταν λίγο υπερβολική η ερμηνεία. 

Βαρέθηκα να γράφω οπότε, αν θέλετε την άποψή μου, και οι τρεις σειρές αξίζουν να τις δείτε. Πιο πολύ το Arrow, αλλά και οι άλλες 2 είναι αρκετά ωραίες. Αυτά, άντε γεια.

TR

1 σχόλιο: